دریتا و آنیتادریتا و آنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

دریتا و آنیتا یعنی زندگی

این روزهای ما

1391/10/11 15:52
نویسنده : الهام
1,519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوست جونا ما دوباره برگششششتیم

دو هفته بود آنیتا سرما خورده بودما رو حسابی درگیر خودش کردسوال تا امروز سه بار دکتر بردمش هنوز سرفه می کنه

دریتا نگو شیطون بلا هززززززار ما شا ا...عینک

همه چی رو می فهمه دیشب انیتا رو داشتم عوض می کردم دریتا هم داشت طبق معمول کتابشو ورق میزد(مثل بابایی عاشق درس و کتابه)  بهش گفتم برای خواهرت پوشک میاری؟ دیدم پا شد راه افتاد رفت تو اتاق یه کم صدایی پلاستیک میومد بعد اومد با یه پوشک دستشتعجب انقدر بوسش کردممممممممممممم که نگو

امروز هم انیتا رو بردم دکتر دریتا با مامان خونه موند تا بر گردم بماند چه کرده بومتفکرد انقدر مامانم ازش کار کشیده بود که نگودروغگو اینم نمونه تصویری

 

اینم آنیتا با کلاس من

 

این از نماز خوندن مامان شهناز بنده خدا

 

نشستن کپی برابر اصل (عین مامانم می شینه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سپیده
11 دی 91 16:47
واییییییییییی جیگرای من طفلی مامانامون چه جوری از خجالتشون در بیاییم ؟ این عکس ظرفشویی بلاییه که مامان منم سر سلوا میاره.میگه روانشناسا میگن آب انرژی اضافی بچه ها رو تخلیه میکنه


من که هیچی نمی تونم بگم از بس که به مامانم زحمت دادم
مامی مائده
12 دی 91 0:30
عزیزای دل منین شما دوتاااااااااا
علي ما
15 دی 91 23:13
سلام خدا ميدونه من چقدر دو سه قلو دوست دارم. يه دفعه سه تا بچه بزرگ كني خيالت راحت ميشه. يه توصيه ميكنم تو رو خدا گوش كن: تو عكس وبلاگت ديدم كه شير داشتي. اگر سلامتي بچه هات براتون مهمه از اين شيرهاي كارخانه اي بهشون نديد و خودتون هم نخوريد. توشون مواد سمي و مضر هست. شير طبيعي بهشون بديد. از ماست بندي ميتونيد تهيه كنيد... براي اطلاع بيشتر از تغذيه سالم براي خودتون و بچه ها يه سايت معرفي ميكنم براتون. هر كي به حرف اين سايت عمل كرده غير بهره چيزي نبرده: http://ravazadeh.com/fa/
مینا
17 دی 91 21:38
الهی فداتون شم کاش بچه های منم دو قلو بودن تا کمتر اذیت شم این جوری هر کدوم یه ساز مزنن
پرهام
17 دی 91 23:30
خدا براتون نگه داره چه نازن
انیتا
13 مرداد 92 12:32
چه نازه خانوم خونه عزیزم توچه نازی نانازی.