دریتا و آنیتادریتا و آنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

دریتا و آنیتا یعنی زندگی

چاه نکن بهر کسی

1391/2/17 13:03
نویسنده : الهام
1,736 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی هر جا می ره می گه بذارین دخترهام هر کاری می خوان بکنن ماست بریزن سبزه های عید رو بکنن با پاهاشون برن تو سفره و امروز ... خونه خودمون دریتا هر چی برنج توی سینی بود رو ریخت روی زمین آنیتا هم سیم موس رو گاز گرفت اینم مدرکش ...

دریتا و فضولی

آنیتا و موس

اینم چند تا عکس متفرقه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آوا
17 اردیبهشت 91 13:15
سلام عزیزم.روزت مبارک پیشاپیش. عزیز.خیلییییییییی ذوق گل دخترات رو کردم.خدا نگهشون داره.اسپند دود بده.من آرزوم بود دوقلو داشته باشم. عزیزم خدا قوت.
سحر مامان ارشاک گوگولی
17 اردیبهشت 91 13:17
نازی به این گل دخملا به به تا جایی که می نونین شیطونی کنین
سپیده
17 اردیبهشت 91 23:47
وای عزیزم چه بامزه شده آنیتا.الهام صورت دریتا چی شده؟خودش چنگ انداخته یا؟
مروارید مامان آوا
24 اردیبهشت 91 7:53
ای وااااااااااااای بگیر منو چرا اینا اینقدر نااااااااااااازن خدایااااااااااااااا ما شا ا... اسفند دود کن یعنی دوتا فرشته آدم زبونش قاصره در تعریف از این دخترا
سمانه
2 آذر 92 13:20
وای خدای من.. چقدر نازن این دوتا نی نی... دلم ضعف رفت براشون. اسپند دود کن براشون. کاش نی نی منم اینقدر ناز باشه کاش اونجا بودم حسابی بوسشون میکردم