دریتا و آنیتادریتا و آنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

دریتا و آنیتا یعنی زندگی

پست طولانی

1391/1/16 20:55
نویسنده : الهام
676 بازدید
اشتراک گذاری

سسلام به همه

عیدتون مبارک با تاخیر

ما که امسال عجب عیدی داشتیم

سال تحویل خونه خودمون بومدیم آنیتا از ساعت ٧ بیدار بود با ما برنامه ها رو نگاه می گرد دریتا لالا کرده بود منم دریتا رو بیدار کردم لباساشونو عوض کردم و با هم یه خانواده ٤ نفری سال رو تحویل کردیم بعد زنگ زدیم حونه مامانا و تبریک و بعدش صبحانه خوردیم .

وای از مراسم آماده شدن همیشه خودم دیر آماده می شم چه برسه که امسال این دو تا فنچ هم باید آماده می شدن تا این حدشو بگم که قبل از اولین عید دیدنی همسری رسما اعلام نمود من دیگه با شما سه تا هیچ جا نمی یااااااااااااام (نمیدونم چرااااااااااااااا)

اول خونه مامان من بعد همسری وای از مهمونی هایی که ما وسطش از دست دخترها فرار کردیم

...

 

رسیدیم به روز موعود یعنی ١٤ فروردین و واکسن ٦ ماهگی با تاخیررررررررررررر

چی بگم که توی ٤٨ ساعت فقط ٣ ساعت خوابیدم

چی بگم که آنیتا چی کشید بچم نه قطره رو تحمل می کرد نه شیاف

چی بگم که دریتا نمی خوابید

چی بگم که دو بار نشستم و یه دل سیر گریه کردم

...

الان دو تا دختر دارم تا دلتون بخواد بد قلق و تا دلتون بخواد دوستشون دارمممممممممم

ولی گذشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نانازیا
16 فروردین 91 23:59
سلام از تون دعوت می کنیم که شما و کوچولوتون هم به سایت نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها بپیوندید آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
خاله مرمر
17 فروردین 91 1:07
سلام مامانی ماشاالله نی نی هات خیلی نازن. انشاالله عروسشون کنی. همیشه واسشون صدقه بگذار. راستی نی نی هات با ریحانه نی نی ما دوست میشن؟ ریحانه که نی نی های شما رو لینک کرده
مامان سونیا
17 فروردین 91 10:31
وای چه دختر ای خوشگلی ماشالله چه عکسای قشنگی خدا حفظشون کنه براتون به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
مریم مامان پندار
30 فروردین 91 9:01
سلام خانوم سالی خوب در کنار دوتا فرشته نازت داشته باشی بانوان محترمه رو ببوس پیش ما بیا
پدر اینده
30 فروردین 94 0:27
خدا حفظشون کنه براتون - منم بد جوری عاشق بچه ام . خدا من کی بابا میشم