دریتا و آنیتادریتا و آنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

دریتا و آنیتا یعنی زندگی

بدون عنوان

1390/11/26 0:27
نویسنده : الهام
557 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار عصبانی شدم

مامان اومده بود شما دو تا وروجک رو ببره حموم اول دریتا رفت بدون جنگ وخونریزی اومد بیرون تا کارهاشو کردم بخوابه شروع کرد به گریه کردن یک ساعت و نیم گریه کرد حالا آنیتا هم اومده بیرون اونم کار داره

من بیچاره هم که...................

آخرش اومدم از اتاق بیرون (آخر عصبانیت بود دیگه)

سر شام آنیتا می حواست بیاد توی سفره

و اما اینم به عکس از دریتا بانو

راستی دیروز رفتیم قد و وزن 5 ماهگی

دریتا 5600

آنیتا 5500

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان عرشبا
26 بهمن 90 0:58
وایی عزیزم چه دخترهای نازی خیلی مهر شون به دلم نشسته دوست دارم بخورم ان جوجوهای نازت را اجازه میدی ؟هههههههههههه
تینا دخترخاله رادین
26 بهمن 90 1:04
سلام به به چه دخملهای نازی افتخار میدید با پسرخاله بنده دوست بشین خیلی خوشحال میشه دوستانی مثل شما داشته باشه
ازاده مامانه هانا
26 بهمن 90 1:59
وااااااااااااای الهام چقده ناااااااااااااااااااااااااااااااازن گلم بووووووووووووووووس وای نمیدونی چقد هیجان زده شدم عزیزززززززززززززز دلم عصبانیتت منو کشته همچین گفتی عصبانیت فک کردم خون و خون ریزی شده دختر مهربون
یاسمن مامان رادین
26 بهمن 90 9:29
عزیزای خالهههههههههههه.قربونتون برم اینقدر جیگری شدین
نگار(مامان سام)
27 بهمن 90 10:58
دوقلو داشتن خیلی سخته خدا کمکتون کنه.ولی خیلی نازن من عاشق دوقلوهام.راستی با هم دیگه اشتباه نمیگیرین؟همیشه تشخیص میدین کدوم دریتا و کدوم آنیتاس؟ با اجازه لینکتون میکنم.
مریم مامان پندار
28 بهمن 90 16:23
بانوان محترمه سلام قربون اون نگاه نافذتون بشم من. مامان رو اذیت نکنین دیگه زود بزرگ شید عاشقتونممممممممممم
مامان پارسا جیگر
3 اسفند 90 17:00
سلام دوقلوهای خیلی ناز نازی دارید عسل و تو دل برو خدا حفظشون کنه پارسا خیلی خوشحال می شه از دوستی با دخترهای گلتون
ثمين
4 اسفند 90 21:24
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم