دریتا و آنیتادریتا و آنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

دریتا و آنیتا یعنی زندگی

کیش

1391/10/22 0:22
نویسنده : الهام
1,670 بازدید
اشتراک گذاری

ما برگشتیم

 اولین مسافرت هوایی و اولین سفری که بابایی هم حضور داشت

باید بگم برم با همه ی اضطرابهاش ولی خیلیییییییییییی خوش گذشت

قعلا چند تا عکس می زارم بعدا میام کامل می نویسم

 

محبتشون گل کرده بود

 

دریتا خانوووووووم واقعا نمره انضباطش 20

دو تا دخمل گرسنه

 

آنیتا خانوممم هم با ارفاق 20

روز آخر تازه یچچال رو کشف نمودن

 

بساطی بود سر غذاااااااااااا

یه عالمه عکس دیگه هم دارید اونها رو هم می زارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نیر
22 دی 91 0:57
همیشه به سفر خدا دختراتو برات حفظ کنه ماشالله
مامان مانلی
25 دی 91 14:57
سلام الهام عزیز. امیدوارم خوب وخوش باشی. ممنون که وب من و مانلی سر زدی. امیدورام از این به بعد غیبت نداشته باشم و باز هم مثل قبل حال نوشتن باهام باشه. شعجب شجاعتی داشتی با دو تا وروجک شیطون بلا سفر رفتی . ولی خدا رو شکر که بهت خوش گذشته. امیدوارم همیشه خوش باشی. ماشالله فرشته های نازی شدن. خدا براتون حفظشون کنه.از طرف من ببوسشون.
الناز مامان بنیا
25 دی 91 15:47
اخی عزیزم همیشه بری گردش قربون بغل کردنشون برم من
خاله زینب
2 بهمن 91 22:08
سلام مسافرت با فرشته های دو قلو فکر کنم به یاد ماندنی باشه امیدوارم خوش گذشته باشه
مینا
3 بهمن 91 0:32
من فدای محبتتون بشم
مامی مائده
7 بهمن 91 23:51
خیلی دوستتون دارممممممم همیشه خوش باشید در کنار مامان و باباتون
مامان ترانه
8 بهمن 91 21:48
سلام الهام جان.خوبی؟گل دخملا خوبن؟چرادیگه پست نمیذاری؟
صفورا مامان آوا
9 بهمن 91 12:05
واااااااااای خدا من دلم غنج میره این دو تا رو میبینم یعنی میشه یه روز از نزدیک ببینمشونو بچلونمشون حسسسسسسسسسسابی
پارمیس (مامان درنیکا جون)
31 خرداد 92 9:26
ای جوووووونم دوقلو چقدرم ناااازن