دریتا و آنیتادریتا و آنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

دریتا و آنیتا یعنی زندگی

بدون عنوان

1391/8/30 1:31
نویسنده : الهام
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما دوباره با کلی تاخیر اومدیم

از دخملها چی بگم از بس بلا شدن که نگو

دریتا سر دسته هر چی خرابکاره نیشخند انقدر به مامانش کمک می کنه که نگووووووووووووو

تمام کابینتها رو به هم می ریزهکلافه لباسها را از تو کشو در میاره می ریزه بیرون متفکراز ریخت و پاشهاش هم موقع غذا خوردن هم که نگم بهترهوقت تمام

در عوض آنیتا انقدر ارومه که نگو فقط نمی دونم چرا خواب ندارهگریه

امروز صبح بعد از اینکه بابایی رفت سر کار دریتا بیدار شد منم با چشم خواب آلود آوردمش توی اتاق خودمون روی تخت اصلا یادم نبود که بسته چیبس رو دیشب بالای تخت گذاشتم یهو دیدم یه صدایی میاد چشمتون روز بد نبینه هر چی چیبس بود روی بالش خرد کرد ازش گرفتم گذاشتم زمین دیدم بلللللله این دفعه آنیتا اومده سراغش این چنین بود چشم باز نکرده شروع کردیم به جارو برقی کشیدنگریه

اینم چند تا از شیرین کاریها

 

دو تا مهندسسسسسس

شهروند گردی

عاششششششق اون چشمای سیییییاه

 

این هم از سلیقه جاری خواهرم در هنر بافتنی

 

 

اینم از شیطون بلای منننننننننننننننن

آنیتای ذوق زده

 ودر آخر دو تا دختر دارم شاه ندارههههههههههههه

 

اینم سامیار جونم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سهیلا مامان ارتا
5 آذر 91 1:44
الهییییییییییییییی قربون 2 تا مهندس خرابکار برم من
گلاره
8 آذر 91 0:14
یعنی عاشق این دوتا قند عسلم هر سری با کلی ذوق میام به وبشون سر میزنم از طرف من ببوسشون
نیر
17 آذر 91 0:21
خیلی با نمکن ماشالله ایوایییییییییییییی چقدر شربت و دارو تو دره یخجاله ایوی چقدر بلا هستند این دخترات خدا قوت الهام ولی خودمونیم خیلییییییییییییییی با نمکین هر 3 تاتون
دخترعمه اراد و ایسا(حنانه)
23 تیر 92 17:52
سلام عزیزم چه دوقلو های با مزه و شیطونی داری به وبلاگ دووقلوهای من هم سر بزنید باکمال افتخار به جمع دوستان آراد و آیسا پیوستید
فاطیما
29 تیر 93 17:29
دوقلوهای بامزه ای ان به وب من هم سر بزنین این ادرسشهfatimahasanporبای