دریتا و آنیتادریتا و آنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

دریتا و آنیتا یعنی زندگی

عکس تولد

1391/8/8 20:02
نویسنده : الهام
4,061 بازدید
اشتراک گذاری

تولدتون با تاخیر با تم زتبوری برگزار شد  روز تولد دوتاتون رو فرستادم خونه مامان بابایی با مامان شهناز تند تند کارهاتون رو کردیم ولی توی تولد اذیت شدید و خدا رو شکر دریتا قبل از شام خوابید و موقع باز کردن کادوها بیدار شد

تمام تزئینات رو خودم درست کردم (بزن دست قشنگه دو برای یه مامان با حوصله که برای ریسه تولدت مبارک 8 ساعت وقت گذاشت تعجب)

وفتی شما دو تا می خوابیدید تازه کارهای من شروع می شد

اینم از عکساش

دو تا زنبور عسلی

و یه نمای دیگه از خونه

و کیک بسسسسسسسسسسسیار خوشمزه

 

میز شام

زرشک پلو با مرغ،  سالاد الویه ،کشک بادمجون ،کیک مرغ  ؛رولت کالباس و سوسیس بندری

 

و میز دسر

کاسه یخ و نوشابه و میوه ها

 

 

 

اینم دریتا در روز بعد از تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان بابای الیسا
8 آبان 91 20:49
عزیزای من چه ماه شدین زنبور کوچولو ها خیلی قشنگ شد همه چی تولدتون مبارک ان شااله 120 ساله بشین و کنار هم جشن بگیرین فسقلی ها دست مامان باباتونم بابت این جشن قشنگ درد نکنه
مامی مائده
8 آبان 91 22:18
تولدتون مبارک خانمهای خوشگل الهام جون همه چیز عااااااااااااااالی بود خسته نباشی خانم
سهیلا
9 آبان 91 2:25
زنبورکای خوشگل و ناز نازی تولدتون مبارک
آی تک مامان نیایش
9 آبان 91 8:32
تولدتون مبارک شما خودتون عسلین زنبورعسلای کوچولوی منX یه عالمه بوس واسه خوشگلکای خودم
صفورا مامان آوا
9 آبان 91 9:22
به به تولد این دوتا زنبور عسل شیرین مبااااااااااااااااارک بابا چه کردی با دوتا بچه ترکوندیااااااااا دستت درد نکنه
آنی
9 آبان 91 9:30
مبارکه تولد زنبور عسلای کوچولوت هزارماشالا اسفند دود کن براشون دست شما هم درد نکنه خیلی زحمت کشیدین
مریم مامان پندار
10 آبان 91 0:31
ماشالله چه بزرگ شدن عزیزم براشون اسفند دود کن خسته نباشی الهام خیلی عالی بود به ما سر نمی زنی
سحرناز
10 آبان 91 0:48
تولدتون مبارک.همه چی عالییییییییی بود دست مامان درد نکنه .خیلی باسلیقه بود
نیر
10 آبان 91 0:56
تولدتون مبارک ایشالله 120 ساله بشین دست بابا و مامان جونی درد نکنهچه تولد توپی
باران اردیبهشت
10 آبان 91 19:01
وای چه زنبور کوچولو های ناز نازیی شدن اینا .دست درد نکنهمامانی خیلی باسلیقه تولدشون . مخصوصا لباساشون . عروسکای ناز نازی خیلی ماه شدن
مامان نخودی
13 آبان 91 11:32
تولد ملکه زنبور های کوچولو مباااااااااااااااااارک آفرین به این مامان با سلیقه
گلاره
20 آبان 91 13:46
مبارک باشه عزیزممممم چه تولد خوبی گرفتی دوقلوها رو از طرف من ببوس. راستی الهام آینه و شمعدونت عین آینه و شمعدون عروسیه منه
sara
20 آبان 91 17:55
salam elham jan khoobi? webloget kheyli naze dokhmalat nazesh kardan kheyli tabrik migam aroosishon
سپیده
26 آبان 91 12:56
ای جون چه زنبور های نااااااااااااااازی
امرداد
30 آبان 91 8:06
همیشه فکرکن که توی یک دنیای شیشه ای زندگی می کنی پس مراقب باش به طرف کسی سنگ پرت نکنی چون اول دنیای خودتو می شکنی.درود بر شما دوست عزيز...آپم ...خوشحال ميشم بهم سر بزني.
الناز(مامان بنیا
11 آذر 91 15:21
مرسی تو فیس بوک بنیا رو ادد کردی من شما رو اد کردم ادرس وب لاگ بنیا ادرس وب لاکتون برام بزارید www.benya.niniweblog.com
مامان ترانه
29 دی 91 21:21

سﻻم عزیزم.من خیلی اتفاقی به وبلاگ شماسرزدم.دنبال معنی اسم آنیتامیگشتم که وبلاگتونودیدم.واین برام به اتفاق خیلی خوب بودوبه خواهرم هم آدرس وبتونودادم.خیلی روحیه جالبی داریدواقعایه مادرنمونه ای من دوتابچه دارم ولی باورت نمیشه چقدربهت غبطه خوردم که اینقدرآدم مثبتی هستید آفرین به این اخلاق وروحیه وسلیقه.خیلی تولدقشنگی گرفتی همه چی کامل ودرحداعلا.هزارآفرین به این همه تدبیر.راستی دوتاسوالم داشتم یکی اینکه اینایی که سرمیز غذاشکل زنبورن روباچه موادی درست کردی ودوم اینکه اون دسرکنارکرم کارامل چی هست؟




سلام دوستم ممنوم که به وبلاگ بچه ها سر زدی
از این همه لطفت ممنونم
راستش اون زنبور ها الویه بودن که سس رو با زعفرون زرد کردم و اون خط سیاه ها هم روبان مشکیه
دسر بغل کرم کارامل هم یکیش شله زرده اونیکی هم ژله و فالوده است یه سرچ کنی دستورش رو پیدا می کنی
بازم سوال بود در خدمتم