دریتا و آنیتادریتا و آنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

دریتا و آنیتا یعنی زندگی

1 سالگیتون مبارک

1391/7/2 0:26
نویسنده : الهام
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز آغاز تنفس و چه زیباست روزی که شما آغاز شدید

 

 

باورش کمی سخته

باور اینکه یکسال از لمس از وجودتون میگذره!

باور اینکه بزرگ شدید و بزودی مستقل قدم برمیدارید

باور کنید یه عالمه عذاب وجدان دارم از اینکه ..... وقتی میام بطرفتون و دو تاتون بغل می خواین من فقط یکیتونو می تونم  در اغوش بگیرم

برای کوچکترین چیزی باید توی نوبت باشید

خنده هاتونو دوست دارم......وقتی منتظرید باهاتون بازی کنم

عزیزای من همه لحظه هاتون رو دوست دارم

ببخشید اگر گاهی تند میشم و بی حوصله.... ببخش اگه گاهی بی تفاوت از کنارتون میرم.....

بدونید که برای من عزیزترینی....بدونید که از همه چیز برام مهم ترین.....بدونید که والا ترین هدف من تویی

روزی هزززززززار بار خدا رو شکر برای این دو تا فرشته پاییزی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مانلی
2 مهر 91 8:24
فرشته های کوچولوی دوست داشتنی تولدتون مبارک. امیدوارم زندگیتون پر باشه از شادی و سلامتی و موفقیت.
یاسمن مامان رادین
2 مهر 91 8:37
یک سالگیتوون مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــت الهی قربوون شما دو تا بره خاله که اینقدر ناز شدین. الهی یک هزار ساله بشین. واقعا چقدر دوتایی با هم دیگه کیف میکنین.....
مریم مامان پندار
4 مهر 91 12:44
یک سالگی مبارک بانوان محترمه مامانی زود عکس تولد بزار لطفاااااااااااااااااااااا
مامان احسان
4 مهر 91 15:03
سلام تولدتون مبارک نازگلیا من امروز برای اولین بار با شما آشنا شدم ماشالله
سپیده
4 مهر 91 15:18
عزیزم جینگولکای من مبارک باشه یه ساله شدنتون
سهیلا
5 مهر 91 3:14
تولدتون مبارک عسلکا کلی کیف کردم از دیدن عکساتون
آی تک مامان نیایش
9 آبان 91 8:27
تولدتون مبارک دسته گلا دختر عسلیها