دریتا و آنیتادریتا و آنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دریتا و آنیتا یعنی زندگی

12 ماهگی

1391/6/7 1:39
نویسنده : الهام
1,507 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید دخمل طلاها دیر شد 1 شهریور 12 ماهه شدید و یه اتفاق دیگه هم افتاد که اصلا دلم نمی یاد دربارش حرف بزنم

اینم چند تا عکس از عسلها دو تا دختر دارم مهریون ابراز علاقه رو ...

 

عامل بوق آزاد خوردن تلفن خونمون نه خرابیه نه پشت خطی اینه ...

 

اینم آنیتا بانو که دلش گرفته داره روی رخت آویز میوه می خوره و خونه مردمو دید می زنه ...

 

 

. چند تا عکس بدون شرح

 

 

 

اینم غذا خوردن خونه مامان بابایی که هیچی نمی گه بنده خدا حتی اگه همه جا رو کثیف کنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سودابه
7 شهریور 91 6:12
سلام دخر خانمهای قشنگم خوبین .دست مامانتون رو بگیرین بیاین مهمونی وب محمد متین ماهمه رو دعوت کردیم به یک داستان.قبلااز بازدیدتون تشکر میکنم .راستی با نظرات خوبتون راهنمای من باشید برای نوشتن داستانهای بعدی.سپاس
مریم (مامان آرینا)
7 شهریور 91 9:58
سلام مامانی چه دخملای نانازی دارید خدا براتون حفظشون کنه،با اجازتون لینکتون کردم به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 16:59
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مریم مامان پندار
10 شهریور 91 16:10
این دوتا عشق من هستند الهام این عکسها رو میگذاری اینجا ادم دلش ضعف میر ببرااین عروسکها
خاله مرمر
11 شهریور 91 15:26
قربونشون برم الهیییییییی شیطونی از چشماشون میباره
مامان مانلی
19 شهریور 91 12:29
مبارک باشه چه عکس های قشنگی. فکر کنم حسابی دارن شیطون می شن. خدا برات حفظشون کنه.
نهیر
20 شهریور 91 0:54
نفسیننننننننننننننننننننننننننننننن خیلی با نمکین خدا حفظتون کنه الهام این گل دختراتو به جای من ببوس
یاسمن مامان رادین
2 مهر 91 8:41
چه عشقی به هم میورزن
صفورا مامان آوا
5 مهر 91 8:56
ای جااااااااااان چه حالی می کنی با این دو تا ووروجک من عاشق اون عکسشونم که دارن همو میبوسن عاااااااالیه ببوسشون