دریتا و آنیتادریتا و آنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

دریتا و آنیتا یعنی زندگی

اولین کلمه

1391/3/8 12:29
نویسنده : الهام
1,490 بازدید
اشتراک گذاری

آنیتا خانوم لطف کردن و ما رو با اولین کلمه بسی خوشحال نمودند نه مامان نه بابا بلکه

 

دایییییییییییییییییییییی

 

ما هم که کشک

انقدر ذوق کردیم که نگو بعد از دایی مامان و حالا بابا رو هم می گه

تا براش شیر میارم می گه هم من

قربونت برم عزززززززززززیزززززززززززززززم

 

دریتا هم تا دلتون بخواد دالی می کنه هر کی بگه دریتا دالی باید تا فردا صبح دالی کنه (هههههه تقصیر خودشه )

عاشق ددررررررررر آیفن تصویری و کلید و هر چی که به ددر مربوط بشه

 

 

 

 

 

امان از دست این دخمل ها تا می زاریمشون زمین سر از زیر مبل در میارن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سحرناز
9 خرداد 91 0:19
عزیزم چقدر شماها خوردنی شدید...بوس
نگار(مامان سام)
9 خرداد 91 13:54
چه دخترهای با کلاسیییییییییییییییی آدم دوست داره بخورتشون
سپیده
13 خرداد 91 2:26
وایییییی شومبوسای من بیایید بخورمتون نه من نه سلوا که ببینه خودش میخوردتون
خاله بهی
17 خرداد 91 1:21
عزیزای من... فرشته های قشنگ. باور نمیکنم فرشته های خدا کسی جز شماها باشه. هزاران بار چهره های معصومتون و میبوسم.
باران اردیبهشت
20 خرداد 91 17:01
دخترای ناز نازی قربونشون ببینم این دایی چی کار کرده که اولین کلمه آنیتاگلی نصیبش شده ؟ ببوسشون
سهیلا
27 خرداد 91 8:30
وای الهام چه حالی میکنی با این 2 تا عروسک خوردنی جای من بچلونشون
رایکا(پوسترساز)
7 تیر 91 0:33
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از دوقلوهای گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
hodeys
12 تیر 91 0:04
vay khodaaa 2ta freshteee asheghetunam arusak khanuma ghadre mama elham o bedunin, ma tu bozorg kardane yedunash mundim :d
مامان مهرناز
15 تیر 91 17:34
سلام عزیزم.وای خدا! چه نی نی های ناز نازی آدم میخواد بخورتشون!! فداییییییییییی به ما هم سر بزنین و لفطا لینکمون کنین!!
آمنه مامان آرتين
16 تیر 91 1:56
سلام چه فرشته هايي .خدا براتون حفظشون كنه از ديدن عكسهاشون لذت بردم
خاله مرمر
31 تیر 91 11:41
ماشاالله این دو تا فرشته چقده ملوسن. راستی دریتا جون با فامیل دور نسبت داره که عاشق در و آیفونو کلیده؟ فدا جفتشون.
مروارید مامان آوا
10 مرداد 91 8:31
ای خداااااااااااااااا من فدای این دوتا گل دختر بشم خییییییییییییلی شیرینن ما شا ا...
آنیتا
29 آبان 91 18:20
خیلی خیلی خیلی ماهن!!!!! چراعکس های جدید این دوتا زنبور عسل رو نمیزارین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خاله منم تازگیا یه وبلاگ درست کردم بیایین ازش دیدن کنید و اگر تونستید وبلاگ منو لینک کنید تو سایتتون!باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟